Hoe kun je digitale tv krijgen zonder een kastje te krijgen bij de tv?

Ik heb thuis alles kabels in de muur gefreesd. Graag wil ik ook digitale tv, maar wil ik geen kabels uit mijn tv hebben.
IS het mogelijk om digitale tv te krijgen zonder toeters en bellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (3)

Je kunt, als je TV daarvoor geschikt is een CI+ kaartje in de televisie plaatsen, daarmee kun je dan digitale televisie ontvangen. Dit kan zowel bij Ziggo als bij UPC in Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mee eens, maar dan heb je wel nog steeds een kabel nodig...
Je kunt eens een kijkje nemen naar de producten van Marmitek in de categorie draadloze overdracht. Zij hebben draadloze zenders, bijvoorbeeld TV Aywhere, die TV signalen draadloos doorsturen naar een antenne die je rechtstreeks aansluit op je TV.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nieuwe TV's hebben de mogelijkheid om een digitale tuner in te bouwen. Kost zo'n €70.- extra.