Waar kan men raamstickers (tegen gluurders e.d.) halen?

Een (web) winkel waar iemand ze zelf gehaald heeft misschien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
halen kun je ze nergens, kopen wel.

Antwoorden (9)

Bijna alle bouwmarkten hebben folie die je op je ruiten kan plakken in allerlei leuke motieven en patroontjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan die stickers gewoon bij winkels als Gamma en Praxis halen enz. en denk ook nog wel bij Blokker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Marskramer, Blokker, IKEA, Leen Bakker, Kwantum en de bouwmarkten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Karwei heeft ze ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij xenos zijn de ook te koop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
blokker (Y)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wat bedoel je met die Y tussen haakjes?
online oa verkrijgbaar bij:

www.haikje.nl (1e afbeelding) -> veel keus
www.stickerenzo.nl (2e afbeelding)
www.smukhus.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij alle bouwmarkten kun je raamfolie kopen. Je hebt folie met lijm. Die moet je direct goed plakken want die kun je niet corrigeren.
Dan heb je nog raamfolie zonder lijm (statisch). Die plak je met water op het raam. Die kun je nog verschuiven en verwijderen.

Je hebt ook nog de stickers, zoals bloemenvazen met tulpen erin, vogelkooi met vogeltjes, cactussen of een goudvissenkom met vissen. Dat is leuk als je weer eens iets anders wilt.

http://www.engeltjesendraken.nl/muurstickers-raamstickers-c-118_187

Bij de Hema kun je ze zelf ontwerpen na je eigen smaak.

http://bedrukken.hema.nl/shop/woonstickers.html?utm_source=google&utm_medium=shopping&utm_campaign=bedrukken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Action. Super goedkoop. Het aanbod varieert, maar voor 2 euro heb je al 2 grote vellen van ongeveer 1 m2! Ik plak ze rechtstreeks op het behang en gesausde muren. Inmiddels hebben mijn dochters al 6x een 'nieuwe' kamer gehad met boerderijdieren, dierentuindieren, elfjes, poesjes, prinsessen en vlinders. Na ongeveer 1 jaar zijn ze er nog goed af te halen. (Bij behang wel even voorzichtig zijn.)