Zijn er topper hoeslakens (voor een boxspring) met een dubbele split?

Ik heb een nieuwe electrische boxspring gekocht en nu heb ik begrepen dat er speciale hoeslakens hiervoor zijn met een zogenaamde split zodat beide kanten onafhankelijk van elkaar kunt verstellen. Deze heb ik ook al wel in de winkel en online gevonden, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een variant die aan de onderkant ook een split heeft zodat het voeteinde ook omhoog kan. Deze kan ik niet vinden.. Bestaan deze wel? en waar kan ik ze kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.7K

Antwoorden (2)

Die bestaan zeker. Ze zijn alleen in bijna geen enkele winkel te krijgen, en als je ze vindt zijn ze echt ongelofelijk duur. Op de webshop waarvan ik de link hieronder heb gezet worden ze verkocht in vrijwel alle maten. Ook hier zijn ze vrij prijzig, maar dan worden ze ook wel helemaal op maat gemaakt. Ik heb ze nog nergens goedkoper kunnen vinden in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ook een nieuwe electrische boxspring gekocht, met split. Ik kon deze gelijk kopen bij de winkel waar ik het bed had gekocht. ook ik schrok een beetje van de prijs. Ze zijn rond de 60 euro per stuk. ik heb een hele grote maat onderhoeslaken gekocht, nou, dat werkt ook goed. Geen problemen. De rugleuning gaat netjes omhoog en geen scheur in het midden.