Hoe knap je een gelakte eikenhouten vloer op waarvan hier en daar de lak afgesleten is?

Als je eigenlijk geen zin het het aquarium (i.v.m. lak dampen) en de boeken kasten uit de kamer te halen.

Of moet ik me er maar overheen zetten en het 's zomers allemaal buiten zetten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Weet je toevallig wat voor lak er nu op zit? Er zijn ook watergedragen lakken. Bijvoorbeeld van het merk Trae-Lix. Die hebben ook een erg goede kwaliteit. Maar let wel, je kan niet zomaar alle soorten lakken over elkaar heen zetten.

Kamer leeg halen en alles afschuren en lakken ,inderdaad zet je er overheen.Als het gedaan is ben je weer trots .En geniet je van een mooie vloer.Doen!!

Die lakdampen zijn nog niets vergeleken met wat die schuurmachine gaat aanrichten. Je vindt zelf zaagsel in je tandpasta. Ik heb trouwens eens geëxperimenteerd met parketlak op waterbasis: Duur en slecht.

Je hebt inderdaad geen keus! Schuren die handel! En ik zou daarna ipv lakken, de vloer Oliën, dan krijg je echt een prachtige vloer, die je makkelijk kunt bijhouden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100