Welke lijm kan ik gebruiken op een scharnier tegen een spiegeldeurtje?

het scharnier zit tegen de spiegel aan en de spiegel is aan beide kanten van het deurtje??

10 jaar geleden
in: Interieur
6.5K

Het beste antwoord

Allle spiegels die wij plakken vooral op meubels doen wij met seconde lijk,en waarom?
seconde lijm is in enkele minuten uirgewerkt,dan heb je later geen last van verweerde plekken in je spiegel met andere lijm gaat door de tijd je spiegel van de lijm verweren.

Toegevoegd na 4 uur:
Lijk is uiteraard lijm
burgos
10 jaar geleden
Angelina675
10 jaar geleden
Hallo,
Kan ik dan die sec lijm zo dunnig op de scharnieren doen en dan tegen de spiegels aan drukken?
Is dat dan blijvend vast, want de scharnieren zijn erg sterk en goed sluitend.
Misschien is het beter als ik u een foto stuur van het scharnier?
Maar ja dan heb ik wel uw mail adres nodig he!!
Groet Angelina

Andere antwoorden (2)

Ik ken het probleem, heb het ook gehad en heb lijm gebruikt waar ze ook binnen spiegels mee plakken op de voorruit. te koop bij de doe het zelf, Is oersterk en schokbestendig
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik neem voor dergelijke zaken meer en meer het lijmpistool. wel oppassen : de hete lijm niet op de spiegel maar op het scharniertje, anders riskeer je een barst.
maar ik ben er heel tevreden over....
10 jaar geleden
burgos
10 jaar geleden
Hete lijm hecht niet op spiegels,binnen 2 dagen ligt je spiegel er af.
echt niet doen.