waar ik kan het sleutelnummer vinden op een slot

ben sleutel van slaapkamer kwijt wil een nieuwesleutel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
12.8K

Het beste antwoord

Op een slaapkamerdeurslot staat op de plaat waarmee deze met 2 schroeven in de deur bevestigd zit een driecijferig nummer.Meestal hebben ze dit bij het schilderen overgeschilderd.Maar als je deze plaat afschuurt zie je dat er een nummer ingeslagen staat.En als je daarmee naar een slotenmaker gaat heeft hij meestal die sleutel gewoon op voorraad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt gevonden

Andere antwoorden (3)

Op een slot zie je geen nummer. Zou makkelijk zijn voor inbrekers!
Met sommige merken zie je het nummer op de sleutel staan. Die had je dus vantevoren ergens moeten opschrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn advies is gewoon een nieuw slot. Zoals hier al gezegd wordt, er staan geen nummer op sloten, tenzij het braakwerende sloten zijn, daar zit wel een serienummer op, maar die kan je niet zien aan de buitenkant natuurlijk.

Ander slotje, ander sleuteltje ;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een oud slot is (geen cilinderslot) dan kun je de opening natekenen en even langs de slotenmaker, misschien heeft hij lopers.