hoe verf ik best paneeldeuren in zwarte hoogglanslak, heb problemen met stofdeeltjes die je blijft zien ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (1)

je begint aan de aller moeilijkste verf klus,als je het wil verven in hoogglans
zwart,zal je toch wat stof in de lak voor lief moeten nemen.
Wij, als spuiterij krijgen dat al bijna niet voor elkaar.
Kan je wel wat tips geven,voor een goed resultaat,verf je deur in een klein
kamertje,waar zo min mogelijk in staat,neem de spullen die erin staan af
met een vochtige doek,liefs geen vloerbedekking,zorg dat je kleren geen stof
afgeven,en laat het zo min mogelijk tochten,ik weet het het is bijna onmogelijk maar
je kan het zo proberen,je zou met half mat, al een veel beter resultaat kunnen halen.
Maar ja, hoogglans is wel mooi.
burgos