Hoi heb een nieuwe idee voor een nieuwe wc pot,bij wie en waar kan k terecht voor start van productie.???

Hoi ik heb een nieuwe idee voor een nieuw model wc pot voor een betere en een gezondere stoelgang,
maar bij wie kan ik nu t beste langs voor heel t aanpak.?

grtzz

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ohw ik ben benieuw:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
\weet je heel zeker dat je idee nieuw is?
Want er zijn al heel veel wc-snufjes ontwikkeld,
die voor algemene productie te duur bleken. Trouwens, een wc bepaalt niet een gezondere stoelgang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een betere gezondere stoelgang krijg je door wat je erin doet,voedsel dus,niet door waar je op gaat zitten.

Antwoorden (2)

Eerst langs een patent/octrooibureau om uw uitvinding te registreren. Daarna met een fabrikant in zee gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij "Het beste idee van Nederland".