Waar kan je gladde kleden vinden voor over je kapotte leren bank te leggen?

De banken zijn erg versleten qua uiterlijk, ze zitten nog wel heerlijk!
Dus een mooi glad kleed erover en hij ziet er weer toonbaar uit.
Alleen heb ik dit nog nergens kunnen vinden.

Ik zoek een kleed die dus niet van stof is, want de kat vind dat ook erg leuk en maakt er binnen 1 dag een haren festijn van.
Misschien dat mijn idee wel bestaat van een glad kleed die geen haren aantrekt of althans er zo kan afzuigen.

Iemand een goed idee?

(Het mogen winkels op internet als zowel waar je letterlijk binnen kunt lopen zijn)

Typen maar!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
3.7K
Rieneke1
10 jaar geleden
Ik zweer bij katoenen lappen, van bijvoorbeeld de Xenos, ook in de wereldwinkel zie je ze soms.
Hup in de wasmachine en klaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hmm, maar dat word dan dagelijks in de wasmachine?Binnen 1 dag zit ie vol.
Rieneke1
10 jaar geleden
Eventueel, dan wissel je gewoon af.
Die dingen wegen niks, dus zoveel was is het niet.
Je moet ze wel voldoende groot kopen dat je er een knoop in kan leggen, anders word je niet goed van het geglij.
En mijn ervaring is ook dat je harige lappen beter haarvrij krijgt in de machine, als je die niet te vol doet.

Antwoorden (4)

Je bedoelt grand foulards. Die zijn normaal gesproken in allerlei woonzaken te koop. Probeer ook eens Leen Bakker, Kwantum, Piet Klerks en dergelijke. V en D. En natuurlijk ook sites, zie link.

Toegevoegd na 8 minuten:
Op de site: Kelkoo vind je ook nog diverse links naar andere websites.
10 jaar geleden
Bij Action zijn plaids te koop in alle soorten en maten en voor een prijsje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kwantum, leen bakker, markt
anneliez
10 jaar geleden
Als je een glad kleed zoekt dat niet van stof is, dan kom je bij een lap leer uit.
Echt leer is mooi, maar wel prijzig.
Een lap nepleer zou ook moeten kunnen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik vergeet haast het antwoord nog ;)
Ik zou eerst eens op de markt kijken, en anders een stoffenbeurs bezoeken.

Toegevoegd na 5 minuten:
online kopen kan ooK
http://www.kunstleer.nl/imitatieleer.html