Kan je een bruine lederen "corbusier" zetel zwart maken en oplappen ? (zie foto)

Ze bestaan ook in "koeievacht" ? Kan je ze eventueel overtrekken of verven of .. ?

Picture for question
14 jaar geleden
in: Interieur
1.1K

Antwoorden (6)

H&G heeft leerverf.
http://nl.hg.eu/fast-shop/index/productId/5543/HG_leerverf_primer

Ik heb er zelf geen ervaring mee.

Overtrekken kan altijd, als je heel handig bent en
geduld hebt.

Laten doen zal tamelijk duur zijn, daarvoor moet je
offertes aanvragen bij jou in de buurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou hem overtrekken want geverfd leer blijft nooit lang mooi en kan er soms afklappen.
en dan moet je hem als nog opnieuw bekleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een echte Corbusier-stoel hebt, zou ik eerst maar eens informeren of het wel verstandig is als je er zelf iets aan gaat wijzigen. Corbusier is namelijk een wereldnaam (beroemd architect) en misschien is de stoel in originele staat geld waard.

Je kunt er natuurlijk van alles mee, zelfs verprutsen, maar eerst even goed advies vragen omtrent de waarde in huidige staat.
Ivana
14 jaar geleden
Iemand die het allemaal doet en die ook inlichtingen verschaft.http://marinmartine.skynetblogs.be/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een paar weken geleden heb ik bij "Eigen huis en tuin" gezien dat ze een leren bank gingen verven. Misschien moet je die aflevering eens terugkijken en an zel beoordelen of dit iets voor jou is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leer kan je verven, en je kan het ook overtrekken. En als je het zelf niet denkt te kunnen kan je dit laten doen.
Ik heb een goed en goedkoop adres voor je van een stoffeerder (in het oosten van het land). Als je belangstelling hebt, stuur me dan even een prive-bericht, ik wil best reclame maken maar ik weet niet of dat mag.