Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zit te denken om novilon in mijn huiskamer te leggen, is dit sterk genoeg en wat zijn de etvt nadelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Mijn broer heeft novilon en het us erg sterk. Ik vind het persoonlijk een plastic uitstraling hebben en daar moet je, laat ik het vriendelijk zeggen, 'van houden'. Ook moet de betonvloer eronder perfect glad zijn, want ieder bobbeltje zie je erdoor heen. Het maakt wel erg makkelijk schoon en wordt in één stuk gelegd, maar een koopje is het ook niet.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Sterk genoeg voor wat? Heb je huisdieren, kinderen, loop je met schoenen en hakken in huis? Hier is zo geen antwoord op te geven.

Wij hebben marmoleum in de woonkamer, keuken en hal en novilon op de eerste verdieping en zolder. Bij het in elkaar zetten van de kinderbedden viel een buis naar beneden en hups een halfronde snee. Ook in de andere slaapkamer was een beschadiging. Het marmoleum is na 12 jaar ook wel beschadigd maar niet zo duidelijk, een bepaalde stoel die we bij veel visite even beneden zetten heeft allemaal kringen achtergelaten door de poten. Bij novilon was het veel erger geweest. Wij hebben geen huisdieren en lopen niet met schoenen aan in huis.

Ik vind novilon niet geschikt voor woonkamers eigenlijk tenzij je gewoon niet veel geld hebt en van plan bent het over 5 jaar te vervangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Plus
Het is sterk genoeg,maar of het mooi is, dat betwijfel ik.
Alleen de naden al,dat kan eigenlijk niet,en scheelt het nu zo veel,met goedkoop laminaat?
(Lees meer...)
burgos
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb bijv een verschrikkelijke hekel aan het geluid van speelgoed of iets dergelijks op laminaat. Laminaat kun je niet zomaar vergelijken met novilon.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding