waar kun je doeken voor het raam bestellen?

mijn ouders zijn hun winkel opnieuw aan het schilderen enzo, en aan 1 kant zitten er houten planken voor de ramen maar ze vinden dat lelijk dus mijn moeder wilt daar een soortvan doeken met een leuk bloemen printje, die wilt ze dan voor haar verjaardag maar ik heb geen idee waar ik dat moet zoekken, kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Koop gewoon een paar rollen stof op de markt, daar betaal je er niet teveel voor en hebben ze veel keus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik denk niet echt dat dat is wat ze wilt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar veel geld is ook zonde voor zoiets toch?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
jawel, maar alsnog is het niet wat ze bedoelt, en dan kan ik het wel gaan kopen maar dan gebruikt ze het toch niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja maar wat bedoel je met een soort van doeken? Is het een soort gordijn of iets straks?

Het beste antwoord

Ik snap eigenlijk niet goed wat je bedoelt, dus ik noem maar een paar mogelijkheden:
woninginrichting
gordijn en behangspecialisten
of je moeder gewoon vragen waar ze die dingen gezien heeft
anneliez