Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik gele kaarsen?

Zoek me gek naar gele kaarsen maar kan ze niet vinden .Weet iemand waar ik ze vinden kan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
588

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Bij de kaarsenmakerij zullen ze die ook vast wel hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ' de weegschaal'

http://www.deweegschaal.nl/product/Bolsius-stomp-geel-13068-6s.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zal er vast al gekeken hebben, maar Xenos hebben ze vaak felle kleuren kaarsen. Misschien V&D? Of misschien bij Albert Heijn. Wij hebben een hele grote AH en die heeft o.a. kaarsen in allerlei kleurtjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vergeet al de kaarsen uit het 'kerstcircuit'!
Probeer de echte 'Waskaarsen' te vinden. Die zijn puur en van huis uit gelig van kleur....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Xenos zijn er kaarsen in diverse kleuren. Het assortiment verandert met grote regelmaat, dus je hebt een goede kans dat je een paar mooie gele kaarsen tegenkomt, wanneer je die winkel binnenloopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop het van harte voor je!
Ik heb een tijdje geleden bij Blokker knalgele kaarsen gekocht. Dat waren wel dikkere (stompkaarsen) ik weet niet of je die bedoelt of van die dunne...
Anders zit er niet veel anders op dan wachten tot Pasen...;-(
Ook weet ik een goeie kaarsenwinkel in Eindhoven www.kaarsrecht.nl , maar ik weet niet of je daar kaarsen via het internet kunt bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Intratuin heeft ze misschien wel. Of kaarsmerk Bolsius.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding