Waar vind ik gele kaarsen?

Zoek me gek naar gele kaarsen maar kan ze niet vinden .Weet iemand waar ik ze vinden kan.

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij de kaarsenmakerij zullen ze die ook vast wel hebben.

Bij ' de weegschaal' http://www.deweegschaal.nl/product/Bolsius-stomp-geel-13068-6s.html

Je zal er vast al gekeken hebben, maar Xenos hebben ze vaak felle kleuren kaarsen. Misschien V&D? Of misschien bij Albert Heijn. Wij hebben een hele grote AH en die heeft o.a. kaarsen in allerlei kleurtjes.

vergeet al de kaarsen uit het 'kerstcircuit'! Probeer de echte 'Waskaarsen' te vinden. Die zijn puur en van huis uit gelig van kleur....

Bij Xenos zijn er kaarsen in diverse kleuren. Het assortiment verandert met grote regelmaat, dus je hebt een goede kans dat je een paar mooie gele kaarsen tegenkomt, wanneer je die winkel binnenloopt.

Ik heb een tijdje geleden bij Blokker knalgele kaarsen gekocht. Dat waren wel dikkere (stompkaarsen) ik weet niet of je die bedoelt of van die dunne... Anders zit er niet veel anders op dan wachten tot Pasen...;-( Ook weet ik een goeie kaarsenwinkel in Eindhoven www.kaarsrecht.nl , maar ik weet niet of je daar kaarsen via het internet kunt bestellen.

Intratuin heeft ze misschien wel. Of kaarsmerk Bolsius.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100