Waar vind ik gele kaarsen?

Zoek me gek naar gele kaarsen maar kan ze niet vinden .Weet iemand waar ik ze vinden kan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (7)

Bij de kaarsenmakerij zullen ze die ook vast wel hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ' de weegschaal'

http://www.deweegschaal.nl/product/Bolsius-stomp-geel-13068-6s.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zal er vast al gekeken hebben, maar Xenos hebben ze vaak felle kleuren kaarsen. Misschien V&D? Of misschien bij Albert Heijn. Wij hebben een hele grote AH en die heeft o.a. kaarsen in allerlei kleurtjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vergeet al de kaarsen uit het 'kerstcircuit'!
Probeer de echte 'Waskaarsen' te vinden. Die zijn puur en van huis uit gelig van kleur....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Xenos zijn er kaarsen in diverse kleuren. Het assortiment verandert met grote regelmaat, dus je hebt een goede kans dat je een paar mooie gele kaarsen tegenkomt, wanneer je die winkel binnenloopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop het van harte voor je!
Ik heb een tijdje geleden bij Blokker knalgele kaarsen gekocht. Dat waren wel dikkere (stompkaarsen) ik weet niet of je die bedoelt of van die dunne...
Anders zit er niet veel anders op dan wachten tot Pasen...;-(
Ook weet ik een goeie kaarsenwinkel in Eindhoven www.kaarsrecht.nl , maar ik weet niet of je daar kaarsen via het internet kunt bestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Intratuin heeft ze misschien wel. Of kaarsmerk Bolsius.