ik wil mijn tv ophangen zonder kabels en zichtbare stopcontacten.. Hoe kan ik dit het beste doen?

Mijn schoonouders willen een nieuwe tv kopen, en deze dan ophangen. Maar, hun hebben op dat stuk muur 3 stopcontacten naast elkaar en willen deze dan sowieso dichtmaken. Maar ze willen helemaal niks zichbaar van kabels en stopcontacten en zijn nu aan het denken om een rondvormige rvs plaat tegen de muur te plaatsen om daaronder de stopcontacten te verbergen, maar dit is ook niet echt n goed idee. Heeft iemand een beter idee?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
3.3K

Antwoorden (2)

Dit is geheel afhankelijk aan wat je schoonouders er aan willen uitgeven.

Als ze niet bang zijn voor een beetje verbouwing zou met het frezen van een sleuf het stopcontact achter de tv gemaakt kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook een voorzetwand plaatsen. Er zijn ook tv meubels met een lange achterwand waar de snoeren achter lopen.
Tegenwoordig kan een tv ook uit een meubel omhoog komen.
Je ziet er zijn vele mogelijkheden.