een renteafschrijving door de rabobank is niet via internetbankieren te storneren, hoe kan ik dit toch doen?

om een dd tw stwllwn taz te hoge hypotheekrenteafschrijvingen(woekerwinst) wil ik eenmaal de renteafschrijving storneren. Bij veel betalingen kan ik dat doen via zgn terugboeken...met de renteafchring door de bank zelf is die mogelijk op internetbankieren er niet...hoe kan het toch?

Toegevoegd na 2 minuten:
om een daad te stellen ten aanzien van te hoge hypotheekrenteafschrijving

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Een hypotheek rente afschrijving heeft toch te maken met je afspraak over de rente of niet soms je hebt toch een afspraak over de hoogte van de rente???

Antwoorden (1)

Er zijn regels voor welke afschrijvingen niet gestorneerd kunnen worden o.a. loterijen, opwaarderen van je mobiel en eenmalige incasso's zijn niet terug te draaien en waarschijnlijk je renteafschrijving ook niet.