Kan ik huursubsidie aanvragen als ik het (koop)huis van mijn ouders huur?

Lijkt me vrij duidelijk ;) maar ik wil huursubsidie aanvragen voor het huis wat ik van mijn ouders huur, hoe doe ik dit, en kan dit ook gevolgen hebben voor mijn ouders?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet iemand een link?

Het beste antwoord

Ja, als jij aan de eisen voldoet om in aanmerking te komen voor huursubsidie, dan kan dat, je hebt er dan recht op, voor je ouders heeft dit geen gevolgen.

Toegevoegd na 47 minuten:
Huursubsidie heet tegenwoordig huurtoeslag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1 (mijn eerste reactie op vragen over 'huursubsidie' is eigenlijk dat niemand dat na 1 januari 2006 meer aan kan vragen)