Wil je het huis of is het belangrijkste dat het zo goedkoop mogelijk is en anders maar een ander huis? Vraag het je zelf af! ALs er 2 partijen geïnteresseerd zijn kan er maar 1 winnen en niemand kan van te voren garanderen wie dat gaat worden. Wie brengt het hoogste bod uit ? Die wint meestal, maar tegelijkertijd weet je dan weer dat je waarschijnlijk iets lager had kunnen bieden.... Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heel slinks iemand "een derde partij" laten kijken hoever willen gaan.
Maar als er meerdere geïnteresseerde zijn
is het natuurlijk de vraag of je dan nog "goedkoop" aan dat huis kan komen ligt eraan hoe graag die andere partij het huis wil kopen. In zo'n geval is vaak de verkoper toch in een gunstige positie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de opponent in gesprek gaan en proberen met hem/haar een deal te maken.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede makelaar inschakelen.
Die kent alle in's en outs van de woningmarkt
en weet ook alle manieren.