Mijn man heeft een zeer vette hoofdhuid. Dat laat vlekken achter in de kussenslopen. Gaat er op 60 graden niet uit. Ruikt ook muf. Iemand een tip?

Was met oa met `dure`merken en ook op 90 graden geprobeerd. Beddengoed (met name slopen) blijft vet aanvoelen en ruitk muffig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
40K

Antwoorden (5)

Gewoon een nacht in de Biotex zetten voor het sloop in de machine gaat.
En misschien elke dag een schoon sloop dan trekt het niet zo hardnekkig in.

Toegevoegd na 2 minuten:
In plaats van Biotex kan afwasmiddel ook want dat is ook een ontvetter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem uw man zoals hij is en neem ook celstof kussenslopen. Die kun je weggooien als ze vies zijn. Als elk huisje zijn kruisje heeft, valt deze toch wel mee, niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaker het sloop verschonen, desnoods elke dag. En je zou kunnen kijken naar welke shampoo hij gebruikt. Eventueel advies aan een kapper vragen over de hoofdhuid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kussensloop in schoonmaakazijn een uurtje laten intrekken voor het wassen en altijd een (oude) kussensloop onder, dan ruikt de kussen niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik herken dat probleem!gebruik in plaats een sloop een handdoek of badstof kussensloop (eventueel zelf te maken)
Dat werkt echt en geen problemen met uitwassen