De veren van onze trampoline zijn nogal roestig. Enig idee hoe ik dit eraf kan krijgen?

De veren zijn nogal roestig, en de dingen die de veren 'vasthouden' aan het trampolinedoek zijn ook verroest. Hoe krijg ik dit het mooist eraf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.2K

Het beste antwoord

In de cola leggen! Ze zien er daarna weer als nieuw uit. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cola werkt echt super tegen roest!
Als ze ontroest zijn insmeren met vaseline, dan blijft het ook weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me een lang werkje insmeren met vaseline

Andere antwoorden (2)

Je kan ze in de azijn leggen. Nachtje laten weken en de meeste roest zal weg zijn.
Ook zijn er in de doehetzelfhandel bussen ontroester te koop.
Handig is wel om de veren los te halen, anders moet je met een of ander borsteltje aan de slag en de veren ontroesten, maar dan kom je niet overal, het is veel werk en het geeft een kliederboel.
Controleer ook of de veren niet te veel geroest zijn, oftewel doorgeroest, anders heb je een risico op daadwerkelijk breken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
losschroeven en in de cola leggen.(coca cola werkt het best)
jumping!!!