Waarom staan in (veel) toiletten een WC-borstel?

Je hebt toch ook niet een hogedrukreiniger achter in je kofferbak liggen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Die hogedruk heb ik standaard in de auto liggen hoor;-) De toiletborstels staan er meestal, omdat als er iemand een leuk spoor achter laat dit zelf even kan weg borstelen. Uit ervaring weet ik dat dit zelden tot nooit gebeurd en dat de toiletborstels alleen maar worden gebruikt door de mensen die de toiletten schoon maken...

eh ik begrijp de vergelijking niet.. Die wcborstel staat er zodat mogelijke 'remsporen' weggeveegd kunnen worden, wel zo aardig voor de volgende bezoeker.

sommige mensen laten een wel erg vies toilet achter. Het is toch handig als dit op enigerlei wijze zelf schoon kan worden gemaakt door de gene die het heeft bevuild.Of niet soms? ;-)

Omdat over het algemeen een smerige auto door andere weggebruikers minder vies wordt gevonden dan een remspoor in een toilet die de volgende bezoeker moet aanschouwen.

Ik vind het een beetje een vreemde vergelijking. Maar toch. Eigenlijk vind ik een wc borstel maar een ransig iets. Er zijn wel degelijk mensen die daar de remsporen mee wegvegen. En het lijkt me niet zo'n fris idee dat daarna degene die daar de wc mee poetst een wc probeert schoon te maken waar de dag ervoor remsporen mee zijn weggeveegd.

Ha, die BvB; Kromme vergelijking, tenzij jij en anderen geregeld in je kofferbak kleien natuurlijk.

Om de boel mee schoon te maken, uiteraard. Heb jij dat thuis niet dan?

Wij hebben daar geen borstel, maar een hogedrukreiniger...

Aan de antwoorden te zien gebruik ik die borstel al jaren verkeerd. Ik ben er altijd vanuit gegaan dat het een vervanging van wc-papier is, en aangezien ik milieu-neutraal wil leven heb ik het wc-papier uit mijn kleine cel verbannen...

Ik laat de bewijslast ook het liefst achter voor de schoonmaakster, maar die gaat vervolgens op mij schreeuwen dat ze niet met me getrouwd is om die viezigheid van mij op te ruimen. Wellicht dat daarom een borstel in de toiletruimte staat. Ik heb wel eens geprobeerd 'm in de schuur te zetten, maar dat was niet echt praktisch.

Simpel toch om je w.c mee schoon te maken.

Je auto al eens schoongemaakt met een wc-borstel?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100