Hoe maak je een haarborstel goed schoon?

13 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag!
Kan een tijdrovend klusje zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie vraag!

Het beste antwoord

Ik doe het zelf onder de hete kraan, met wat shampoo, en een oude tandenborstel om ook goed bij de aanzet van de pennetjes te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Met een kam de haren verwijderen, dan in een sopje van soda leggen, wel goed uitspoelen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt een beetje gek maar ik doe mijn haarborstel gewoon in de vaatwasser. Dan moet hij natuurlijk niet van hout zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hele vaat is dan toch schoon! Dat is de bedoeling van de vaatwasser.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hihihihi
Steenuiltje
13 jaar geleden
En al die haren in het filter??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een vaatwasser van hout heb ik nog nooit gezien, maar je kunt beter je haarborstel in de wasmachine doen, als die niet van hout is, hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of in een haarvaatwasser misschien
Iedere keer als ik mijn haar ga wassen neem ik de borstel mee onder de douche en borstel door mijn haar terwijl er nog shampoo in zit. Zo blijft hij altijd schoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijder alle haren met een kam en was hem mee in de wasmachine. Ook voor kammen een prima oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de haren eruit zijn in de vaatwasser en doe de kammen en tandenborstel er rustig bij. Het water in de vaatwasser is kokendheet dus geen gevaar voor de volksgezondheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een teiltje met warm water en wat ammonia. Ben je al die vieze grijze vet dingetjes ook kwijt. Daarna uitwassen met wat shampoo