Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kun je doen tegen de geur van kattenpies?

Toegevoegd na 7 minuten:
Buiten in je tuin of in je schuur.

13 jaar geleden
780
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is wel behoorlijk penetrant. Waar zit de geur in? Als het meubilair (hout of kunstof) is, goed afsoppen, stoffen indien mogelijk in de wasmachine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buiten in je tuin valt de geur nog wel mee toch? Lijkt me dat de grond het meeste wel opneemt en het verwaait ook. Je kan denk ik beter proberen te voorkomen dat katten in je tuin of schuur pissen. Schuur dichthouden bijvoorbeeld. Er zijn middelen te koop om katten af te schrikken om in je tuin te komen. Even googelen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Om de beginnen, zorgen dat er voor de katten niets te halen valt (zoals muizen).
Als het dan toch al stinkt, doet natrium bi carbonaat wonderen. Dat is zuiveringszout (ook bekend als bakpoeder).
Let op, het is niet hetzelfde als natriumcarbonaat, want dat is soda. Het is natrium BI carbonaat, NaHCO3.
Een wit poeder dat geuren heel goed afbreekt / absorbeert.
Succes, want kattenpies stinkt flink.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Dank je ! Waar zou je dat kunnen kopen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan hoeveel je wilt hebben.
Ik heb hier nog 1250 kg liggen (wij gebruiken dat in onze fabriek waar we reinigingsmiddelen en ontgeurders maken).
Als je bakpoeder koopt, wordt het een dure aangelegenheid. Bij de hekserij (die vind je op internet) , kun je het bestellen, maar ik weet niet hoeveel het daar kost.
Je kan het bij mij bestellen voor een euro per kilo ongeveer (dat moet ik even precies opzoeken) en eventuele transportkosten. Ligt eraan waar je ergens woont.
Stuur me maar een PM als je geinteresseerd bent.

Andere antwoorden (2)

je moet regelmatig de plaatsen waar katten zijn behoeftes doen schoonmaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een emmer water met een flinke scheut azijn is een probaat huismiddel.
ook kan je ecodor, stalfris of urine-off in huis halen.
(Lees meer...)
Rieneke1
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding