Niet echt, maar je zou kunnen proberen te polijsten met een fijne commandant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik ben bang van niet.Azijn ''bijt''in de vloer en dat is niet te herstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, het is mij niet gelukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Azijn bijt zich in de steen, dus echt wegkrijgen zal niet meer lukken.

Wat je wel kunt proberen is om de vloer in de olie te zetten. Dan kleurt het weer wat donkerder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of je deze vlekken er nog uit gaat krijgen dat is even de vraag,

maar wil je het proberen, dan kan je een middel van moeller stone care gebruiken, als je het gaat proberen dan kan je van dit merk de R54 Losefix proberen, dit is een middel voor een diepere reiniging waarna je kan kijken of het werkt of de vlekken weg gaan. en dan behandelen met een kleurverdiepende impregnering, wil je nog meer weten ga dan even naar onderstaande site en neem even contact op met je vraag dan beantwoorden ze deze wel voor je wij werken ook met dit product en ze hebben overal wel wat voor.