Hoe verwijder je het beste hartnekkige urinevlekken uit ondergoed?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
13.2K
Pieterke
4 jaar geleden
Als de andere tips niet lukken kun je het ook eens proberen met ossengalzeep. Te koop bij de drogist.

Antwoorden (2)

-in een sopje leggen met vanisch voordat je gaat wassen of in een sopje leggen met bleek voordat je gaat wassen.
-Gewoon meteen wassen (90 graden) nadat ze uitgetrokken zijn en niet in de wasmand laten liggen voor een aantal dagen.
fremar
4 jaar geleden
Een oud, maar nog altijd probaat middel, is Biotex. En dan vooral de variant Biotex Groen.
Dit wasmiddel is o.a. bedoeld om kleding met hardnekkige vlekken eerst in te weken. Dus een sopje maken en het ondergoed een nachtje laten weken in het sopje. Of, als de vlekken niet te groot zijn, een papje maken van Biotex met een beetje water, en de vlekken ermee insmeren.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
+ Zeker, heel bekend: Biotex, ook voor witte overhemden die in de kraag soms niet schoon genoeg worden: papje en insmeren.