Zou ik de binnenkant van mijn glazen ovendeur met keramische kookplaat reiniger kunnen schoonmaken?

Er zitten wat stipjes opgebrand. Ik heb ook een zwart glazen gaskookplaat die ik daar altijd mee schoonmaak, maar weet niet of alle glas ertegen kan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja dat kan wel. Sterke barbecue reiniger werkt ook goed om af en toe de oven mee te reingen.
Vaak doen we het ook te snel, veel reinigers hebben gewoon even tijd nodig om in te werken voor ze hun optimale reinigend/oplossend vermogen bereiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe het gewoon met Jif. Geef het even de tijd om in te trekken en dan is het zo gepiept.
Maar Jif gebruik ik ook voor de keramische kookplaat, is nog beter dan al die speciale middelen.
Ivana