Hoe krijg ik het tapijt van men kleren?

Ik was aan het strijken en ik had niet door dat men strijkijzer op het tapijt lag. Ik pakte men strijkijzer en strijkte men shirt verder. Toen ik dat ding omhoog deed zag ik kleine bruine stipjes. WAT MOET IK DOEN?! Het is mijn favoriete shirt! Ik heb al geprobeerd om hem schoontemaken in de wasbak. Maar de bruine stipjes blijven op het shirt. Ik zou graag willen weten wat ik moet doen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Vermoedelijk is zijn tapijtvezels ingesmolten in het textiel van de T-shirt. Dan zijn deze niet meer te verwijderen.