Kent iemand milieuvriendelijk stevig materiaal dat ik kan gebruiken in plaats van keukenrol?

Ik ben op zoek naar een materiaal dat stevig is (dus niet scheurt) en wat ik kan gebruiken in plaats keukenrol? Ik wil het materiaal in de was kunnen gooien zonder dat het kapot gaat. Ik bedoel geen handdoekje maar echt iets wat meer de structuur heeft van een velletje keukenrol, dus iets dunnigs.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

een vaatdoekje of schoteldoek is beter geschikt en uitwasbaar in de wasmachine
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://www.ah.nl/producten/product/wi216606/ah-non-woven-microdoekjes-op-rol

Dit zijn afscheurbare stevige schoonmaakdoekjes die niet als stof aanvoelen. Ze zijn lekker stevig en je kunt ze ook goed heet uitwassen en meerdere malen gebruiken.

Toegevoegd na 5 minuten:
Wat ook lekker werkt is gewoon katoen, zoals een oud t shirt dat je toch weg wilt gooien. Knip het in handzame stukjes en het zijn fijne poetslapjes!
amc