Waar kan ik dit plankje voor de wastafel halen?

Het plankje in mijn wastafel is gebroken. Op de website van de leverancier wordt je gelinkt naar Gamma, Hornbach etc. Zij hebben deze wastafel allemaal niet meer op voorraad, dus ook niet het plankje. Heeft iemand enig idee waar ik nog zo’n plankje kan halen, of na kan laten maken? Merk: Haceka, type: Mezzo Kosmos

Materiaal is polystone. Afmetingen zijn 52 x 7,7 x 0,7 cm
Het materiaal van het nieuwe plankje hoeft wat mij betreft niet hetzelfde te zijn, zolang het maar dezelfde look heeft.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Eventueel een plaat RVS? Anders kleur, maar dat komt weer terug in je kraan.

Antwoorden (1)

Zo'n planchet als je zoekt (polystone) is inderdaad moeilijk, maar van de kunststoffen variant in (gebroken) wit zijn er wel meerdere mogelijkheden; (zie bronnen)
of
als je dat toch niks vindt, is er ook eentje van glas (€25,00) , dat is een neutrale kleur dus misschien is het iets als tijdelijke oplossing. (bron)

https://www.badkamerwinkel.nl/de-beer-kunststof-planchet-50cm-wit-320310001