Hoe verwijder ik de vlekken op de verwarming?

Een vriend van mij heeft zijn natte kleren op de verwarming neergelegd. Daardoor zijn de 'verf' van de kleren op de verwarming . De probleem is dat ik het niet met zeep, water, warm water weg kan krijgen. Iemand een idee hoe het anders moet?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
6.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
probeer het eens met amonia

Antwoorden (1)

Wat ik zou doen (nogmaals, mijn mening) is met een keuken schuursponsje licht opschuren, de spons vochtig gemaakt en niet nat (niet zo'n RvS spons maar een gewone groen gele) en als er lichte krassen achterblijven het dunnetjes overschilderen in de juiste kleur radiator verf.

Vooraf kun je het ook proberen met ammoniak op een doek en flink boenen. Maar vooor echte vlekken eruit halen lijkt me het bovenstaande beter en sneller.