met een doekje en een emmertje warm water met allesreiniger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat heb ik geprobeerd maar werkt niet, zelfs een schuursponsje werkt niet goed.. Ik denk dat ik m op 90 graden laat draaien, welk schoonmaakmiddel zal ik erbij gooien..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een oxi-product of azijn
je houdt het rubber schoon door altijd het deurtje open te laten, zodat het kan drogen, en schimmel geen kans krijgt.
zit "het weer" er eenmaal in, dan krijg je het naar mijn ervaring niet meer weg.
je hebt er spul van hg voor, dat zou je nog kunnen proberen, maar ik garandeer je geen goed resultaat.
Rieneke1
12 jaar geleden
Misschien dat lauw water met soda helpt. Er werd mij ooit aangeraden minstens om de 10 wasbeurten een hete was te draaien van 90oC, dit om te zorgen dat de schimmel"ook wel kleerluis genoemd" zich vast kan zetten in de machine en op het rubber. Je zou hier bijvoorbeeld oudehanddoeken of lakens in kunnen doen, zonder zeep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga het nu proberen met soda en 90 graden. Ben heel benieuwd, je hoort t wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt!!!
na de wasbeurt, droog ik het deurtje en de rubberen rand altijd af, en laat het deurtje openstaan totdat alle vocht verdwenen is. Zo voorkom je vieze aanslag.