Na een Vanish oxi action badje is mijn bruidssluier té wit geworden. Hoe krijg ik deze weer ivoor?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Je kunt dat doen door in een emmer of teil heet water te gieten en er een theezakje gewone engelse thee in te hangen. Als het water een lichte thee kleur heeft haal je het theezakje er uit.
Laat het geheel wat koelen en roer af en toe zodat er geen donkere velletjes in de thee komen.

Roer het geheel nogmaals goed door en haal je bruidssluier er langzaam doorheen.
In zijn geheel onderdompelen en even rond roeren.
Maak de thee niet te donker, je kunt de sluier beter 2 of meer keer door dit mengsel halen.
Als je de sluier toch te donker vindt, dan weer in de oxi action.

Deze theemethode kan je ook gebruik voor wit katoen (haakwerk of zo).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Antoni
7 jaar geleden
Volgens een reactie van de vraagstelster bij de vraag heeft ze dit een week geleden al gedaan en is het gelukt wat ze wilde.