Waarom krijgen mijn overhemenden (katoen/spandex) witte vlekken na het wassen in de wasmachine?

Het gaat om witte vlekken die met een doekje er af te boenen zijn. Ik gebruik een vloeibaar wasmiddel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Erna55
9 jaar geleden
Het lijkt wasmiddel. Minder wasmiddel gebruiken.

Antwoorden (1)

Gebruik een vloeibaar wasmiddel voor bonte was!
Geen poeder, maar wel wasverzachter.
Doe bij de witte was (alleen bij wittewas ) een paar handen soda, zodat de was extra wit wordt, en tevens de afvoer en de slangen worden gereinigd!
Doe dit voortaan altijd bij de witte was, de machine blijft zo schoon en de slangen raken niet verstopt.
Dan zullen de vlekken tzt ook wel verdwijnen!
Succes