Hoe krijg ik mijn sokken weer wit?

Ik heb friedair sokken die alleen op lage temp. gewassen mogen worden. Maar ze worden niet schoon met een handwasje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15.4K

Het beste antwoord

Een paar uurtjes in de bleek doet wonderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar het plusje staat er niet :)

Andere antwoorden (6)

Eerst een paar uur in Biotex laten weken, en dan wassen met Echfa Wit.
Amadea
13 jaar geleden
Ariel vlekverwijderaar gebruiken.
10 min in laten werken en daarna in de wasmachine stoppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik zo'n oxi-product (ook B-merken zijn goed) en maak er een sopje van om je sokken in te weken. Wacht 2 uurtjes, en was ze dan als normaal. Stralend wit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik doe de vlekken in de sokken,en vooral de voetzolen,eerst met een nagelborsteltje behandelen met ossengalzeep of sunlight,even goed over de sokken heen en weer gaan met het borsteltje en het vuil is dan meestal weg,daana gewoon met een sopje wassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals eerder gezegd,even in een mengsel leggen van bleek met water,werkt perfect !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was ze bij de witte kleding waar geen handdoeken inzitten.
Handdoeken nemen zoveel vocht op dat de sokken niet meer schoon worden.
Als ik sokken op 60 graden was tussen de handdoeken draai worden ze niet schoon terwijl ze op 30 graden tussen de fijne witte was wel schoon worden.