Weet iemand of er kleine plastic pedaalemmerzakjes bestaan en waar ze die verkopen?

De kleinste die ik altijd zie zijn die van 16 liter maar ik wil ze dus kleiner hebben, zo'n 10-12 liter.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
9 jaar geleden
ik hergebruik voor mijn kleine prullebakjes altijd de plastic zakjes waar ik mijn groente/fruit in afweeg in de supermarkt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je reactie.
Ik gebruik ook plastic zakjes en tasjes uit de supermarkt daarvoor maar dat zijn er te weinig voor mij.

Het beste antwoord

10 liter pedaalemmerzakken zijn bij bijna ieder warenhuis, supermarkt en bouwmarkt te koop, maar ook bij de HEMA, Blokker, Marskramer, Zeeman, Action en Wibra. Ga eens een van deze winkels in en vraag erna. Zeker weten dat je ze vind.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank voor je reactie. Ik ben helaas niet erg mobiel maar zal mijn hulp eens vragen. De supermarkten in mijn omgeving hebben ze niet, daar heb ik wel gekeken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goed idee, om je hulp hiervoor op pad te laten gaan, de meeste hulpen doen dat graag. Vraag eens bij je supermarkt waarom ze dat niet hebben, het is een standaard maat. Als er vraag naar is, heb je een kansje dat het in de schappen komt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zal dat inderdaad eens navragen.

Andere antwoorden (1)

Van 10l zijn nog makkelijk te vinden,zijn ze niet in jou winkel dan kan je ze bv hier online bestellen:
http://www.prullenbakstore.be/product/494150/curver-afvalzakken-10-liter-20-stuks.html

Toegevoegd na 2 minuten:
Wil je extra kleine van 3 l dan kan je hier online:
http://www.fonq.be/nl_BE/p/brabantia-vuilniszakken-3-l-type-a/22312/
fremar
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie.