Hoe krijg ik een zwarte vlek van mijn roze handtas van lak?

Deze vlek is erop gekomen doordat ik een vochtige zwarte laktas ertegenaan heb gezet..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (4)

Misschien door er een vochtige roze tas tegenaan te zetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien heb je dezelfde kleur nagellak? Dan kun je met de nagellak erover heen lakken en dan zie je er niks meer van. Een voorbeeld kun je zien in het filmpje wat bij deze reactie is toegevoegd. In dit geval is het op een schoen gedaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kennelijk is de toplaag van de zwarte tas los gelaten. Dat is heel moeilijk te verwijderen. Probeer eerst met een stukje plakband of de achterkant van een sticker of je het los krijgt. Daarna misschien heel voorzichtig peuteren. Begin niet met nagellakremover of een andere agressieve stof want dan heb je niet alleen een beschadiging aan de zwarte tas maar ook nog een gat in de roze. In het uiterste geval zou je een fraaie sticker over de beschadiging kunnen opplakken, maar dat is laatste keuze.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer er maar voorzichtig af te halen met een microsponsje. Spons vochtig maken en niet meteen hard gaan boenen maar voorzichtig wrijven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer het maar eens met een beetje slaolie.
Grootmoeders recept.