Ik hou altijd een lichte zweem over de ruiten en spiegels, vooral zichtbaar bij laaghangende zon. Wat te doen?

Ook bij multidoekjes, schone katoenen doek, spoelglansmiddel

13 jaar geleden

Het beste antwoord

Alle glazenwassers die ik tot nog toe van dichtbij heb meegemaakt zweren bij 1 middel: afwasmiddel, bij voorkeur Dreft. Ik heb er zelf ook goede ervaring mee. Een 'zweem' zie ik hier weleens als ik de ramen niet helemaal goed schoon heb gekregen, soms -vooral als je niet al te vaak je ramen lapt- is 1 keer wassen niet genoeg, herhaal dan gewoon de procedure.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
constant
13 jaar geleden
en dus geen chemische troep gebruiken..

Andere antwoorden (5)

Ramen zemen met water met (in een paar stukken gesneden) uien erin, werkt super en je krijgt geen strepen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
constant
13 jaar geleden
het zijn geen strepen, maar een lichte zweem
een klein scheutje ammonia in het water doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net als glazenwassers doen, ramen lappen met afwasmiddel.
Als er in een ruimte gerookt wordt een scheut ammoniak erbij doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was mijn ramen met water met spiritus en daarna droog ik ze met een prop natte kranten. ik had dat ooit eens ergens gelezen en het werkt perfect. Je moet het wel helemaal droog wrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan gebruiken is van het merk Penchemie het product spiegelschoon opspuiten en maakt streeploos schoon perfect ook voor glazen tafels spiegels enzovoort wat je ook goed kan gebruiken is de vloerenfris van het zelfde merk te verkrijgen bij Megategel Den Helder, Schagen, Broek op langedijk, Hoorn, Leeuwarden en Heerenveen