Op hoeveel graden kan ik mijn schoenen in de wasmachine gooien?

ik heb Nike Roshe Run's ze zijn lichtgrijs van kleur (zie afbeelding) maar ze zijn erg voes geworden, maar ik weet niet op hoeveel graden ik ze in de wasmachine kan gooien, iemand enig idee? Ik wil ze wel graag heel terug haha.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.7K
Ritsuka
10 jaar geleden
ze worden vaak wel wat stugger na de wasmachine, dus voor echte hardloopschoenen kun je dit beter niet doen.

Het beste antwoord

30 graden is warm genoeg.

Toegevoegd na 11 minuten:
Stop de schoenen in een kussensloop en was ze als "Fijne was".
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oké bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ik doe mijn schoenen altijd in de vaatwasser. Dan worden ze niet zo in het rondte geslingerd en blijven ze eerder heel. De vaatwasser wast doorgaans op 60C.

Probeer anders eerst eens een koude was!