Welk middel houdt de wasbak langer schoon?

De wasbak proper krijgen is 1 ding, maar hoe kan je ervoor zorgen dat hij ook langer schoon blijft? Ik bedoel een product dat een beschermlaagje aanlegt oid.

Toegevoegd na 14 uur:
Voor de duidelijkheid: met 'wasbak' bedoel ik 'lavabo'

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Autoshampoo met glans geeft een beschermlaag. Ook voor je tegels.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De wastafel en douchebak, kranen en tegels na gebruik schoonspoelen en droog maken met een handdoek of iets dergelijks, dat voorkomt kalkaanslag en vette aanslag. Als niet alleen jij, maar je hele gezin dit trouw doet, heb je langer plezier van je (schone) badkamer en sanitair. Het middel dat je dus nodig hebt, is een handdoek.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eerst met een handdoek schoonwrijven en daarna nog een keer met een microvezeldoek na wrijven!
Doe het allemaal wel direct na gebruik en laat dus niet alles eerst opdrogen!
Succes verzekerd!