Hoe kan het de de shirtjes van h&m heel erg gaan stinken als je maar een klein beetje zweet?

Alleen bepaalde shirtjes van h&m doen dat. Extreem zuur stinkt het terwijl ik amper zweet en normaal nergens last van heb.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Amadea
10 jaar geleden
Kijk eens naar het materiaal waar het van gemaakt is? Katoenen shirts (100%) kunnen beter tegen zweet dan die waar kunststoffen en elasthan in zit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
95 procent katoen en 5 procent elestan. Maar dat is het zelfde als het shirtje van esprit
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heb ik ook altijd bij shirtjes van H&M.
Als de zweetlucht na het wassen nog in je shirtje blijft hangen kan je eeb schepje keukenzout in het spoelbakje doen, zo kun je de geur weghalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De geur gaat er wel weer uit maar na 5 min dragen zit het er al weer in
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gek ja, dit heb ik ook bij bepaalde shirts. vooral bij de iets dikkere stoffen. dunne katoenen shirts geven eigenlijk weinig problemen
LizzzLady
10 jaar geleden
Mijn moeder heeft een bloes van dun materiaal en dat stinkt ook behoorlijk. Ze zegt dat het aan de stof ligt. Dat kan bij jou ook het geval zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik draag expres alleen katoen, dat helpt het beste. Maar waarom een shirt met 5% elasthaan van de ene winkel sterker ruikt dan dezelfde samenstelling maar dan van een andere winkel wil ik ook wel graag weten.

Het beste antwoord

ik weet niet of dat alleen bij H&M shirts zo is maar ik heb het ook lag bij mij vooral aan het gebruik van "verkeerde" deo ik gebruik nu de nivea dry comfort en heb er geen last meer van. de geur krijg je alleen moeilijk uit je shirt ik heb ze voorheen een nacht in de azijn gezet en daarna 2 keer gewassen met gewoon wasmiddel toen was de geur eruit. succes.