Door hem na het legen, schoon en goed droog te maken en een dag of 2 niet te gebruiken, maar open te laten staan. Beter kun je je luiers direct weggooien in een afgesloten plastic zakje.

Toegevoegd na 4 minuten:
Open laten staan, in een goed geventileerde ruimte.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vullen met heet water en een handje soda. Uurtje laten staan en naspoelen met water.
Ivana
10 jaar geleden
heet water met een scheutje schoonmaakmiddel. nachtje laten staan. goed droogmaken. daarna pedaalemmerzak in de luieremmer en dagelijks vervangen