Thuis heb ik een plastic babyflesje laten verbranden/smelten op de kookplaat (4 uur lang). De geur is in het hele huis getrokken, is dit schadelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.8K

Antwoorden (4)

De rook is schadelijk. Als die eenmaal weg is, houd je nog wel de geur over. Maar de geur op zich is niet gevaarlijk.
bamibal
12 jaar geleden
Da's niet echt een gezonde lucht inderdaad. Maar na een poosje flink luchten is er niets meer aan de hand hoor, ook al ruik je het misschien nog steeds een beetje als je binnenkomt.
Een troost: het overkomt (bijna) iedereen een keer...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval is dat schadelijk voor de fles,maar dat zul je zelf al wel geconstateerd hebben. Ook de kookplaat kan ingebrand zijn ,maar dat oogt alleen lelijk.
Wat de stank betreft,die trekt na enige dagen wel weg en is NU niet meer schadelijk. Wees blij, dat je huis niet in de hens is gevlogen! Dat waspas schadelijk geweest!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schaaltjes azijn neerzetten haal de vieze geur weg. Gemalen koffie ook. Het proberen waard toch !