Hoe krijg ik oude zweetlucht uit kleding? (Lees extra uitleg)

Deze vraag is vaker gesteld maar ik heb werkelijk van alles geprobeerd!
Ik heb wat shirtjes waar een oude zweetlucht in hangt onder de oksels.

Ik heb ze laatst in een bak verdund natuur azijn laten weken daarna gewassen maar nog steeds zit de lucht erin..
Gewassen met extra scheut azijn als wasverzachter geprobeerd.
Buiten laten drogen na het wassen zodat het doorlucht...

Ben wanhopig aan het worden. Heeft iemand nog de geniale truc?
Het gaat om oude zweetlucht dus geen verse.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Wassen met HG alle nare geurtjes weg voor sportkleding, indien nodig herhalen, maar dit is meestal niet nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja werkt heel goed!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze dus: http://www.agradi.nl/hg-wasmiddel-toev-tegen-nare-geuren-sportkleding-500-gr.htm

Andere antwoorden (1)

Om kleding en wasgoed te ontgeuren, kunt u PureAyre ook in de wasmachine gebruiken. Voeg tenminste 100 mL PureAyre toe per lading wasgoed, zoals kleding en handdoeken, gebruik meer bij zware geur problemen. De dosering PureAyre die nodig is, hangt af van het type en de hoeveelheid van de geur die aanwezig is.

U kunt PureAyre echter niet over-doseren. Het is 100% natuurlijk en het zal uw kleding of weefsel daardoor niet beschadigen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Of zet de shirts een nachtje in een emmer water met zout, doe ze daarna in de wasmachine en weg is de geur. Komt de geur terug, gewoon weer herhalen.