hoe kun je muggen uit je kamer laten verdwijnen

weten jullie hoe je muggen uit je kamer kunt lokken

Weet jij het antwoord?

/2500

licht aanzetten op de gang en dan een tijdje wachten. citroen sap schijnt ook goed te helpen (citronella kaarsen)

om ze te laten verdwijnen is volgens mij alleen de oplossing om ze te meppen(sorry voor de mugjes),maar om te voorkomen dat ze de kamer binnen komen,kun je: * citronellaplanten neerzetten in huis. *vliegenhorren gebruiken. *vlieg/muggenwerende spray (te koop bij kruidvat) een uur voor het slapen,daarna weer kamer luchten,met wel geen licht anders heb je ze weer binnen. succes ermee

Neem een slokje azijn voor het slapen, en ze zullen je nooit prikken. Om te verwijderen moet je een halve citroen neerleggen, dat vinden ze ook niet lekker.

Ik heb een dikke stekker waar ze altijd inkruipen en daarin dan geëlektocuteerd worden. Er zitten 4 LED's in het apparaatje, van zoiets 6 euro en werkt goed. Ook de elektrische vliegenmepper met het knopje op de zijkant kun je ze in lamplicht mee verschalken en ontploffen dan met een luide knal. Muggen vliegen ongeveer 800 meter, dus je moet deze afstand rond je huis afzoeken op emmers en vooral cementkuipen waar nog water in is blijven staan. Ook roeiboten met een vlonder erin moeten allemaal omgekeerd worden en waarschuw ook de Waterstaat als het water in de slootjes voor je huis niet goed doorstroomt, dat komt in droge tijden wel eens voor.

Ik heb een ventilator aan het plafond hangen in mijn slaapkamer helpt prima tegen muggen.Muggen houden namelijk niet van wind.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100