Ik heb laatst een toiletblok gekocht van ambi pur maar mijn toilet is te hoog, hebben ze ook toilethangers voor diepere wc's?

de rand van mijn wc is vrij hoog en dit haalt het wc blok niet, hebben ze hier verschillende maten van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.1K

Het beste antwoord

er zijn geen verschillende maten voor, maar wat ik nu tegenwoordig gebruik, zijn die mr muscle fresh discs (die dingen die je in de wc pot drukt met zo'n apparaatje). dat werkt super!
daarvoor had ik hetzelfde probleem. ik "rekte"dat ding dan wel een beetje uit, met als gevolg dat als iemand er langs liep, dat ding weer in de wc pot lag! bleh!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Maar het is ook niet de bedoeling dat het blok in het water hangt; het is de bedoeling, dat als je doorspoelt, het water erlangs gaat, en zo wat schoonmaakspul meeneemt. En het water gaat bij het spoelen wél vlak onder en langs de rand, zodat het blok dan wel geraakt wordt.
Of begrijp ik je vraag niet helemaal?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij sommige wc-potten is de rand waar je het blok overheen klemt te hoog, zodat je het niet vast kunt zetten - waarschijnlijk is dat het probleem.
Je kunt het beste de ouderwetse blok en houder van WC eend Original aanschaffen! Ik had hetzelfde probleem en dat is nu verholpen