Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb laatst een toiletblok gekocht van ambi pur maar mijn toilet is te hoog, hebben ze ook toilethangers voor diepere wc's?

de rand van mijn wc is vrij hoog en dit haalt het wc blok niet, hebben ze hier verschillende maten van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

er zijn geen verschillende maten voor, maar wat ik nu tegenwoordig gebruik, zijn die mr muscle fresh discs (die dingen die je in de wc pot drukt met zo'n apparaatje). dat werkt super!
daarvoor had ik hetzelfde probleem. ik "rekte"dat ding dan wel een beetje uit, met als gevolg dat als iemand er langs liep, dat ding weer in de wc pot lag! bleh!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Maar het is ook niet de bedoeling dat het blok in het water hangt; het is de bedoeling, dat als je doorspoelt, het water erlangs gaat, en zo wat schoonmaakspul meeneemt. En het water gaat bij het spoelen wél vlak onder en langs de rand, zodat het blok dan wel geraakt wordt.
Of begrijp ik je vraag niet helemaal?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij sommige wc-potten is de rand waar je het blok overheen klemt te hoog, zodat je het niet vast kunt zetten - waarschijnlijk is dat het probleem.
Je kunt het beste de ouderwetse blok en houder van WC eend Original aanschaffen! Ik had hetzelfde probleem en dat is nu verholpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding