Hoe krijg je petrolium uit je kleren?

Mijn petrolium kan heeft gelekt op mijn kleren, hoe krijg ik die kleren weer fris?
Wassen met een wasmaschien helpt niets, het blijft die geur afgeven.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
petroleum.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o ja.. verkeert geschreven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geeft niet hoor , bedankt voor je leuke vraag :-) +1

Het beste antwoord

insmeren met groene zeep en dan weer in de wasmachine
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1voor oribatei. Dreft afwasmiddel kan ook

Andere antwoorden (4)

Probeer ze even buiten te hangen bij mistig weer...
Mist slorpt geurtjes op! Baat het niet het schaadt niet. gewoon lang genoeg buiten hangen kan misschien ook wel helpen!

succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed idee meteen gedaan ook.
dat ik daar zelf niet aan gedacht heb
Wat ik net lees is dat de geur gewoon moet verdampen,het beste gewoon in de zon hangen.
maar in deze tijd van het jaar zou ik hem gewoon droog in de droogtrommel proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de stomerij hebben ze er een speciale behandeling voor nodig om dit eruit te krijgen, dus zelf kun je er niets mee beginnen! Naar de vakman brengen dus....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
EErst uitspoelen met reukloze lampolie, je raakt dan de geur kwijt, daarna uitspoelen met AFWASMIDDEL ongeveer 3X, daarna met water (3X) en daarna in een voor de stof geschikt wasprogramma met wasverzachter aan het eind.
Probeer maar, dit werkt ook met diesel