Hoe krijg je inkt van een tattoo uit je kleding?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
10.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt me niet. Je krijgt het immers ook niet uit je huid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Huid en kleding zijn compleet anders van structuur....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In huid wordt het onder de opperlaag geprikt, kleding absorbeert inkt. Dus niet alleen,de structuur, ook de methode is anders.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de reacties het is er al uit!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe is het er uit gegaan

Antwoorden (1)

Het gaat er niet meer uit. Helaas.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op dutchtattooshop.nl staat: "Houdt er rekening mee dat de tattoo inkt vlekken op je kleding kan maken, die er echt nooit meer uit gaan. Dus draag niet je nieuwste designerkleding."
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is er al uitgegaan bedankt voor de reacties
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké, gek dat het er toch uitgaat, dutchtattooshop leek me redelijk te vertrouwen als bron op dit punt.
Maar wel fijn voor je! Gewoon wasmachine?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het was niet heel veel wat er in me shirt zat mn vriend stootte tegen me shirt aan maar ik heb gepoetst eerst met makeup doekjes en toen op de hand gewassen en goed ingezeept
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gelukkig maar:)