Ik heb de robo-duster via Groupon nog niet ontvangen. Levering niet in week 24, niet in week 27. Wie heeft hem?

De vraag is gesloten, maar ik heb nog niemand gezien die hem ontvangen heeft!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Na bijna 3 maanden wachten heb ik de bestelling via Groupon geannuleerd. Van Groupon kreeg ik netjes de €179 teruggestort, maar naar de €7,50 welke ik aan Kromhout Trading te Tilburg heb overgemaakt kan ik waarschijnlijk fluiten daar zij op geen enkele wijze reageren op mijn e-mails. Telefoonnummer van hen is nergens te vinden en Groupon heeft deze ook niet. U bent dus gewaarschuwd !

Toegevoegd na 1 dag:
Gewoon bellen met Groupon 020 4350369 ma-vr 09:00-18.00uur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Google even op robo-duster groupon. Genoeg mensen die al iets op een forum geplaatst hebben hierover.

Maarre, wat maakt het eigenlijk uit of andere mensen m hebben? Als jij er al zo lang op wacht, ga je er toch achteraan bij groupon?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@jurw - hoe ging dat annuleren in zijn werk? Bellen of kan het via de website?

Volgens mij was de aanbieding trouwens eind mei (of is er ook een eind april al geweest?)