Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je nog wasmachines kopen, waarbij je het gestarte programma stop kan zetten, iets erbij doet, en dat de wasmachine daarna zijn programma afmaakt?

Bij de afwasmachine kan dat wel!
Nu moet ik de machine eerst leeg laten lopen, en dan opnieuw beginnen (incl. waspoeder!)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat kan altijd bij een bovenlader. Klep open, trommel open, was erbij, trommel en klep dicht, dan wordt het programma hervat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké, dank je. Alleen moet de droger bovenop de wasmachine, zodat een bovenlader niet kan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tja... ik heb geen idee of er voorladers zijn die dat ook kunnen. Of je doet de droger weg, scheelt ook een hoop op je energierekening.
Pieter2011
10 jaar geleden
Volgens mij is het bij veel wasmachines mogelijk om het programma tijdelijk te onderbreken. Tot nu toe kon ik dat bij verschillende merken doen: Indesit, Bosch, Asko, Miele. Misschien is dat tegenwoordig anders. Mijn huidige machine is alweer 10 jaar oud. Als ik die (merk: Asko) halverwege een programma even laat stoppen, gaat de deur pas open nadat een groot deel van het water is weggepomp. Dat gebeurt automatisch; anders zou bij het openen van de deur de boel kletsnat worden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding