Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe en met welk product kan men best witte harde plastiek met ingedrongen vlekken het beste het properste krijgen ?

De vlekken zijn van langdurig buiten staan in de natuur en zijn precies verenigd met of ingedrongen in de plastiek.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
832

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik neem aan dat het om tuinmeubels gaat maar eigenlijk maakt het niet uit want HG heeft een product om tuinmeubels weer netjes te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Prima antwoord, ik dacht dat jij de tuinmeubelreiniger bedoelde, daarom had ik dit antwoord geplaatst, maar het gaat over hetzelfde product, ontdekte ik na het openen van je link, dus een plus van mij.
HG kunststof, verf en behang intensief reiniger heeft vele toepassingsgebieden zoals kunststof schroten, kozijnen, gevelbekleding zoals bijvoorbeeld Trespa, keukenkastjes, afneembaar behang enz. Het produkt kan direct op het materiaal gespoten worden of op een doekje, waarna het oppervlak gereinigd kan worden. Afhankelijk van de graad van vervuiling langer in laten werken. Kunststof blijft langer schoon en is bovendien ook gemakkelijker schoon te maken wanneer men het na het reinigen behandelt met HG vuilafstotende polish voor kunststof.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thanks crea, ik heb slechte ervaringen met hun gewone kunststofreiniger, het is kostelijk en niet effectief.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Soms zijn de 'vuile' vlekken een teken dat het materiaal zelf aan het vergaan is. Zoals ijzer roest, zo vergaat het plastic of andere gelijkwaardige materialen. Het ziet uit alsof het smerig is, maar de grijze vlekken zijn in realiteit een teken dat het aan het vergaan is. Je kunt blijven schoonmaken maar het gaat niet weg.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding