Hoe haal ik het best poep van de bril?

Weet jij het antwoord?

/2500

Poetsen met een sopje met bleek.

Met een schoonmaskmiddel schoon maken en daarna desinfecteren met alcoholvan minimaal 70%. Je kunt beter geen chloor gebruiken want dat desinfecteert niet. Toegevoegd na 56 seconden: Sorry, schoonmaakmiddel bedoel ik.

Snelle oplossing: spuitfles met Dettol Grondige oplossing: emmer met een sopje Of natuurlijk beide oplossingen.

Wanneer je een ` WC` of `toilet bril` bedoeld in jouw vraag : In een emmer warm water doen , een scheutje (groene) zeep erbij. Dan weggooihandschoenen aandoen. Met toiletpapier de poep van de wc bril afvegen en in het toilet gooien. Toilet doorspoelen. Met het sop en een (weggooi)doekje de wc bril schoonmaken. Daarna met verdunde* Dettol alles ontsmetten, is een aanrader. (*onverdunde Dettol kan n.l. het materiaal van de wc bril aantasten)

Ik snap het probleem niet zo. Het gaat om een wc bril. Die hoef je normaal gesproken niet te ontsmetten. En waar is het gebeurt? Ook dat is belangrijk. Je neemt wat wc papier, maakt dat een beetje vochtig, poetst de poep van de bril. Eventueel herhalen. Klaar. Daarna je handen wassen. En verder gewoon schoonmaken zoals normaal ook gebeurt, dus met een sopje. Of met een vochtig doekje. Dettol en chloor en dat soort dingen zijn helemaal niet nodig.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100